Dag 2 26/02/2015 Airport Game Lodge, Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 2 26/02/2015 Airport Game Lodge, Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 2 26/02/2015 Airport Game Lodge, Johannesburg

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

26 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

09:00 AM Veilig op Zuid-Afrikaanse bodem! Alles perfect geregeld door Out In Africa, onze taxi(man) had zelfs een bouwhelm op met een naambordje BARSCH er op geplakt, wat wil je nog meer! Net buiten de grote maar ook gevaarlijke metropool ligt onze lodge, de vliegtuigen soms hoorbaar maar geen gebouw in de verste verte te zien. Heerlijke plek om even bij te komen en dan heb ik het nog niet eens over de hangmatten en het zwembad. ;) Tijdens onze taxirit vergezeld door een Nederlands stel dat nu voor de 7e keer in Zuid - Afrika is, tips van kenners zijn altijd welkom! Terwijl ik dit typ lig ik op een heerlijke zachte boxspring waar ik vanavond de nodige uurtjes op ga bijslapen. Mam vertelt net dat er hier geen eetgelegenheid is enkel een open keuken voor alle gasten. Mààr het blijkt dat je hele lekkere pizza's kan bestellen, hoe gigantisch ik hier ook op tegen ben tijdens het backpacken, een lege maag is ook zo wat.

Morgen worden we rond half 9 opgepikt door iemand van het autobedrijf waarna onze route richting Forever Blyde Canyon over het noorden van de Panorama route gestart wordt met onze 4x4 met kampeeruitrusting, ik doe alvast een schietgebedje..

P.S.: Aangezien we een IPad, 2 Iphones en een fototoestel bij hebben om foto's te maken ga ik niet de moeite doen deze te selecteren, zonde van kostbare tijd! Via Facebook zal ik regelmatig wat foto's plaatsen. Maar nog beter, kom over een maandje als ik mijn fotoboek af heb gezellig wat drinken en foto's kijken. ;)

• 26 Februari 2015 - 18:23

Ine De Hoogh:

Lieve Hil en Keet,

Super dat jullie dit reisverslag maken, ben heel benieuwd naar de verhalen die zullen volgen.
    Lekker veel foto's maken, nooit bovenop de rug van een neushoorn gaan zitten, lekker veel Z-Afr gerechten proeven zonder zelf iemands maaltijd te worden.... héél veel plezier xxx

• 26 Februari 2015 - 22:14

Caroline:

Hi Keet!

Leuke verslagen! Ik volg! :) Enne, die pizza, heerlijk toch!? Geniet er van! X

• 27 Februari 2015 - 23:33

Linda:

Hoi lieve buurvrouwen,

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen.
    Ik zal zeker jullie reisverslagen volgen.Geniet ervan saampjes.xxx