Dag 14 10/03/2015 Drakenbergen dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 14 10/03/2015 Drakenbergen dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 14 10/03/2015 Drakenbergen dag 2

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

13 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 14 10/03/2015 Drakensbergen dag 2

Uiteindelijk stopte het dus niet met regenen wat resulteerde dat zowel mam als ik rond acht uur lagen te pitten. Toen ik vanochtend wakker werd kwam gelukkig de zon alweer op en zaten we om half 7 aan ons ontbijtje van omelet. Ons idee was om de hike naar de waterval te doen, dus wandelschoenen en afritsbroek; check!

Nou, om een heel lang verhaal kort te houden; waterval nergens te bekennen en incl. terugreis zon 6 uur en 14 km klimmen en dalen over rotsen verder. Mooi is dat.

Gelukkig zijn we wel heel trots op onszelf! Onderweg veel mooie beekjes, bloemen en vlinders gezien. We wisten dat het (helaas) halverwege de middag weer zou gaan regenen waardoor we hadden gepland voor 4 uur terug te zijn. Ongeveer drie kwartier voor aankomst begon het wat te druppelen en hard te donderen in de verte, waardoor er iets gebeurde waar mam heel hard om kon lachen en ik van in m'n broek scheet. Apen zijn, weet ik nu, erg bang van onweer waardoor er in een rap tempo een mannetjes baviaan langs ons schoot een flinke schreeuw naar zijn, denk ik, familieleden deed die er dus meteen achteraan kwamen, ook langs ons. Dat vond ik dus echt, echt niet vet.

Nu kunnen mam en ik beide nauwelijks meer lopen haha. Net gedoucht en de tent nog niet opgezet want we pakken de auto nog naar de Tower of Pizza, hmm dat hebben we wel verdiend! Hopelijk kan ik ook even met mijn lieve zieke duts Skypen! Nooit ziek en nu ik er niet ben is het kwaad natuurlijk geschied..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kaitlin

''Travel is the only thing you buy that makes you richer''

Actief sinds 06 Feb. 2015
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 13719

Voorgaande reizen:

13 Mei 2018 - 06 Juni 2018

Singapore, Borneo, Brunei & Kuala Lumpur

25 Februari 2015 - 23 Maart 2015

A dream comes true; South Africa!

18 September 2014 - 24 September 2014

Mexicoooo!

14 Juni 2011 - 14 Juli 2011

Eerste keer backpacken; Thailand!

Landen bezocht: