Dag 20- Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 20- Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 20- Kuala Lumpur

Door: Hildegard

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

02 Juni 2018 | Maleisië, Kuala Lumpur

Ondanks de afspraak uit te slapen toch al om 7 uur wakker. Het tot 8 uur uitgehouden in bed, zo stilletjes mogelijk. Om Kaitlin niet wakker te maken.
Fijn dat we nu in een appartement verblijven , kan ik in ieder geval een bakje thee en ontbijt voor mezelf klaar maken. Om half 10 vind ik het welletjes, Kaitlin ontwaakt net uit dromenland. Heerlijk rustig de verdere ochtend doorgebracht en zo rond een uurtje of half 12 richting het zwembad. Op ons balkon schijnt de zon maar op de 4de verdieping waar het zwembad huist, is alleen schaduw. Niet erg want de temperatuur is gemiddeld zo'n 30 graden. Goed uit te houden dus. Na enkele uurtjes begint het toch wel weer te kriebelen, we gaan er op uit! Dit keer met als doel naar een van de grootste shopping walls ter wereld. Kaitlin heeft immers nog enkele wensen op haar lijstje staan. In tegenstelling tot gisteren vinden we gelijk ons pad. Zonder omzwervingen , recht op ons doel af! Blijkt dat we gisteren linksaf zijn gegaan, beetje dom. Binnen 5 minuten zijn we in het hartje van Bukit Bintang, gezelligheid volop. We kunnen niet doorlopen zonder ergens op een terrasje wat te eten en te drinken. Geklets met een man Brain afkomstig uit Liverpool die al twee jaar in Kuala Lumpur werkt. 3 maanden op en twee weken af. Hij zit vol van het feit dat zijn dochter a.s woensdag 20'jaar wordt en hij haar verrast met een spik splinter nieuwe Mercedes. Het hele scenario hoe hij haar gaat verrassen heeft hij al in zijn hoofd en terwijl hij het vertelt glinsteren zijn ogen. Leuke man!
Door naar de shopping mall. Inderdaad erg groot maar voor Europese begrippen lijkt het meer overdekte markt. Erg druk en niet normaal goedkoop. Leuke schoenen in een van de weinige trendy zaken gekocht en deze laten costumizen. Niemand heeft dezelfde schoenen als ik

• 03 Juni 2018 - 08:25

Melissa:

Heel erg benieuwd naar jullie shopaankoopjes!