Dag 13 09/03/2015 Drakensbergen dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 13 09/03/2015 Drakensbergen dag 1 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 13 09/03/2015 Drakensbergen dag 1

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

13 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 13 09/03/2015 Drakensbergen dag 1

Terwijl ik dit schrijf zit ik samen met mam in ons tentje, het regent flink en dondert hard. Ook leuk voor de afwisseling!

Na een nacht op een normaal bed onze spullen ingepakt om weer te gaan kamperen. Eerst zeer uitgebreid ontbijt gehad met uitzicht over zee om de dag goed mee te beginnen. Na een uur of 3,5 onze volgende bestemming bereikt, de wegen zaten erg mee! De Drakensbergen liggen tegen Lesotho aan en zijn erg indrukwekkend! Na de lunch al een kleine wandeling gemaakt ter verkenning van de camping waar we de komende drie nachten gaan verblijven.

Nu, rond 17:00 uur, regent het dus behoorlijk en hopen we dat het nog droog word zodat we gezellig voor de auto kunnen zitten! Anders op tijd naar bed want er is hier werkelijk geen f*ck te doen!

Morgen gaan we een wandeling maken van ongeveer 14 km (heen en terug) naar een van de hoogste watervallen ter wereld om daarna te gaan eten bij 'the tower of pizza' wat door onze reis- agent werd aangeraden. De planning voor woensdag is een twee uur durende verkenning te paard, ik ben erg benieuwd! Donderdag vertrekken we weer op tijd omdat we de langste tocht voor de boeg hebben om Lesotho heen naar een B&B om de lange tocht richting Addo Elephant park te breken.

Ondertussen is het nog maar aan het miezeren, komt vast goed deze avond!