Dag 1 25/02/2015 Amsterdam- Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 1 25/02/2015 Amsterdam- Johannesburg - Reisverslag uit Johannesburg, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 1 25/02/2015 Amsterdam- Johannesburg

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

26 Februari 2015 | Zuid-Afrika, Johannesburg

Oef! Daar gaan we dan.. Na een uitbundig afscheid met mijn lief, uit eten, 3 avonden aan stuk film kijken om 'vooruit' te knuffelen en een heerlijke lasagne a la Stefan als afscheidsmaal, ben ik er helemaal klaar voor! 's Ochtends op tijd vanuit Gilze naar Breda gereden om de checklist nog eens na te lopen en een laatste knuffel voor mijn geliefde pluizebolletjes. Eenmaal op Schiphol ingecheckt en met z'n 3'tjes nog een hapje gegeten (Steef is onze taxi naar en van Schiphol, wat ik natuurlijk geen straf vind), afscheid genomen (geen commentaar) en richting de gate, want we hadden nog zeker 3 kwartier.. Ha! Blijkt die gate van ons toch een kl*te end lopen.. Bij de bagage controle besloot het schattige oma'tje voor ons op haar dooie gemak haar flesje water nog te nuttigen en op het moment dat ik een eindsprint naar de gate wil nemen (mam is niet zo snel) hoor ik in de verte; "Barsch, Stockman?!" De grondstewardess die vriendelijk maar ernstig haar laatste twee passagiers verzoekt het toestel te betreden. Laten we zeggen, een goed begin is het halve werk!

In een uurtje op Heathrow, verse munt thee, Starbucks, half uurtje vertraging, jacht naar WiFi en een uurtje of 3,5 later 'ready for take off'! Toen onze geweldige reisagent van Out In Africa, Hans Bloem, onze vliegmaatschappij aanpaste van Emirates (sublieme ervaring gehad naar Thailand) naar British Airways veroorzaakte dat een siplip, maar niets is minder waar.. Splinternieuw vliegtuig met alles wat een intercontinentale vlucht nodig heeft, met welke film zal ik beginnen?

Tot in Johannesburg!