Dag 15 11/03/2015 Drakensbergen dag 3 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 15 11/03/2015 Drakensbergen dag 3 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 15 11/03/2015 Drakensbergen dag 3

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

13 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 15 11/03/2015 Drakensbergen dag 3

Ondanks dat we wéér zo vroeg zijn gaan slapen door het slechte weer wel tot een uur of zes doorgeslapen, gelukkig! Aangezien we beide erg vermoeid waren de dag wat steunend en kreunend begonnen. Toch besloten te gaan paardrijden, want dat was een van onze voornemens hier in de Drakensbergen! Wentelteefjes a lá mama en thee als ontbijt, tent ingeklapt, kleertjes aan en gaan!

Paarden stonden er fris en fruitig bij en de stal was erg verzorgd. Ik kreeg 'Scorpion' toegewezen en mama de wat kleinere 'Taxi'. De route duurde twee uur en was prachtig! Stijl klimmend en dalend in stap en draf de prachtige omgeving bekeken. Sommige stukken mocht ik voorop zodat ik even wat gas kon geven waarbij de gids met mam, die dat wel zo prettig vond, bleef draven. Al met al een leuke ervaring.

Daarna terug naar de camping en de tent opnieuw opgezet en maar besloten onze auto, omgedoopt tot 'Sjors' te gaan wassen, want wit was hij al lang niet meer. Mams is wat kleding gaan wassen en zo mooi wat bewolkte uurtjes overbrugd. Daarna besloten nog een stukje te gaan wandelen op de camping zelf, want er waren een aantal vogels die we wel gezien hadden, maar helaas nog niet hebben kunnen vastleggen. Twee mooie vogeltjes en verrek.. Een waterval mét meertje om in te zwemmen zoals omschreven op 30 min. wandelen van de camping.. No shit sherlock...

'S avonds onder het afdak van de afwasruimte gekookt en gegeten, heeft stiekem ook wel wat haha ondanks de regen.

Maar goed! Des ondanks het mindere weer er een leuke dag van gemaakt, we zijn beide van mening dat onze tijd er in de Drakensbergen op zit en dat we meer dan klaar zijn voor onze reis terug naar de kust. Morgen avond verblijven we als tussenstop bij een B&B genaamd Toll-In, heerlijk weer even een gewoon bed!