Dag 11 07/03/2015 St. Lucia II - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 11 07/03/2015 St. Lucia II - Reisverslag uit Durban, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 11 07/03/2015 St. Lucia II

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

07 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Durban

Dag 11 07/03/2015 St. Lucia (Isimangaliso Wetland park) II

Vanochtend op tijd opgestaan voor de hypo cruise! Zoals gehoopt een hele hoop nijlpaarden gezien en ook twee bijzondere vogels. Daarna met de auto St. Lucia ingereden voor een cola en koffie! Even bijgekletst met Steef en mijn dagboek ge- update. Daarna boodschappen ingeslagen bij de Spar en richting Cape Vidal, een strand in het Isimangaliso wetland park dat ons door twee mensen is aangeraden. En ze hadden gelijk, het is heerlijk! Zwemmen word afgeraden omdat de wilde Indische oceaan niet voor niets deze naam heeft gekregen. ;) Lekker een beetje zonnen en chillen is ook leuk voor de afwisseling. Ondertussen heeft mam krabben gevonden (van die grote) en zweven er vrijwel constant hele grote roofvogels boven ons in de lucht opzoek naar wat lekkers.

Als we uit geluierd zijn terug naar St. Lucia voor een happie bij een restaurant en daarna ons voorbereiden op onze reis naar Durban, jeej een Bed&Breakfast!

P.s: helemaal vergeten gister; Tijdens onze reis naar St. Lucia zijn we van de weg gehaald door Swalinese (?) politie, want mam had te hard gereden, whaha!! Eenmaal bij de politie aan de kant van de weg, was de agent ineens de opname van onze overtreding kwijt. Mam heeft het vermoeden dat hij hem verwijderd heeft toen hij zag dat we twee buitenlandse vrouwen waren, alles heeft zijn voordeel! Collega politieagent deed weer een onmogelijke versierpoging of ik niet in Swaziland kon blijven, um nee.