Dag 18 14/03/2015 Addo dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 18 14/03/2015 Addo dag 2 - Reisverslag uit Port Elizabeth, Zuid-Afrika van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 18 14/03/2015 Addo dag 2

Door: Kait

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

14 Maart 2015 | Zuid-Afrika, Port Elizabeth

Dag 18 14/03/2015 Addo Elephant Park dag 2

Vanochtend toen wij opstonden was iedereen alweer vertrokken, wat is dat toch in die parken! Lekker ontbeten en onze route uitgestippeld voor onze dag in Addo. In het eerste uur al een Jakhals, Mangoes, Eland en Schildpad gezien, erg leuk!

Op een uitkijk punt waar je 'op eigen risico' mocht uitstappen aan een man die hier of in een ander SAN park werkt gevraagd waar we het beste grote katten kunnen zien. Hij wist dat er ergens langs de route een leeuwin met welpen zat, maar erg moeilijk zichtbaar. Na een hele dag rondrijden helaas geen leeuwen gezien maar het was een prachtige, zonnige dag met veel zebra's, olifanten en wrattenzwijnen die werkelijk hilarisch zijn.

Nu weer lekker voor de tent de dag aan het doornemen met een drankje en zometeen lekker kokkerellen met vlees en salade! Achter onze kampeerplaats zit een hele keuken, super handig.

Morgen vertrekken we voor twee dagen naar Tsitsikamma National Park waar ook de Tuinroute begint. Hier niet zoveel wild, maar wel een deel van de overgebleven ongerepte Zuid-Afrikaanse natuur. We laten ons weer verassen! :)