Dag 17 - shoppen in Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu Dag 17 - shoppen in Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Kaitlin Barsch - WaarBenJij.nu

Dag 17 - shoppen in Kuching

Door: Hildegard

Blijf op de hoogte en volg Kaitlin

30 Mei 2018 | Maleisië, Kuching

Eigenlijk was het de bedoeling om naar het strand te gaan in Damai. Maar zoals echte Hollanders , hebben we de weersvoorspelling bekeken en dit beloofde niet veel goeds. Bij de receptie van het hostel hebben ze onze vraag over vervoer met een shuttle bus wel erg letterlijk genomen en tot onze verbazing zat de chauffeur hiervan al om 9.15 uur op ons te wachten. Op onze mededeling dat wij afzagen van een dagje strand werden we vol verbazing aangekeken: hoezo? Weersvoorspelling? Het ongeloof stond op hun gezichten te lezen, wie gelooft er nu weersvoorspellingen! Gekke Hollanders !!!!
Dus maar op jacht naar souvenirs voor onze dierbaren. Wonder boven wonder zijn we hier redelijk snel in geslaagd wat de mogelijkheid bood om ook kleding te shoppen. De prijzen zijn hier echt belachelijk laag waardoor je wel hebberig wordt. De wens van Kaitlin om wat meer kleur aan te brengen in haar garderobe was hier geen moeilijke opdracht.
De shopping mall kwam erg goed uit want rond een uur of 4 kwam de lang verwachte tropische regenbui. Deze heeft de hele avond geduurd waardoor wij " noodgewongen" moeten gaan eten bij de Mac :-)
Moe maar voldaan terug naar het hostel waar we na een heerlijke douche het bed niet meer af zijn gekomen om van een welverdiende nachtrust te gaan genieten. Het programma van de afgelopen week was vol wat nu een beetje zijn tol eist.
Voor het slapen gaan spreken we af dat we , als het niet regent, zo wie zo naar het strand gaan. Rusten!

Ps. We hebben onze overnachting voor Kuala Lumpur geboekt. Studio met zwembad! Want tja, we moeten toch een beetje uitgerust terug komen van vakantie.

• 31 Mei 2018 - 18:33

Jolan:

Super verslagen weer!! Geniet nog met volle teugen!! Dikke knuffel x

• 03 Juni 2018 - 08:05

Melissa:

Weervoorspellingen checken is denk ik inderdaad iets Nederlands haha! Zo lief ook dat die man was blijven wachten.